2007年7月31日

學游水呀...

3 則留言:

匿名 說...

哈佬,映緹... 我是orchestra的亞Jeanne... 咁o岩路過... 你的B真係好~~~~得意呀!!

匿名 說...

我當然會成日入o黎睇B啦!呵呵... 呢度o既生活真係靜英英... 唔睇blog、上網真係有時都幾無聊o家... 加上我又唔係勤力讀書o既小朋友...
我十二月聖誕前會返o黎... 到時... 畢業o家喇!yeah-hoo!
係呢,話時話,你有冇msn o家?

匿名 說...

yahoo可以跟msn互通咩而家?我個msn係:chiuchiyen@hotmail.com呀,你add我丫!