2007年3月4日

我的一對小寶貝


話說昨天晚上小緹需要出席一個佈道會並獻唱一首歌,故要找人代為看顧一對小寶貝,而今次有幸擔此重任的是小寶貝的「偉思契媽 」及「萍萍姐姐」,感謝她們有耐性並充滿愛心的照顧,讓小緹可無後顧之憂地外出參與事奉…

還有多謝她們替一對可人兒拍了很多很有趣的照片,這是其一,看你能否分出大細孖?

5 則留言:

三毛 說...

佢地真係好可愛呀!!
我估~~
左邊o個個係大佬~~
右邊o個個係細佬~~

小堅 說...

哈哈, 我知我知, 訓著唔郁係大佬屎坑, 看不停左另右另既係細佬屎橋!呵呵!好得意啊!

小緹子 說...

唔啱呀!!!
好多人諗住細佬好動啲, 查實細佬'尿橋'份人相當懶瞓,哈哈哈!!!

匿名 說...

bb 個樣好似你呀 !

佩然

小堅 說...

咦?我本來係話訓著既係細佬屎橋架,病病地打錯。大佬同細佬我分得好清楚架,每次見到佢地都分到架,係咪先?